EN

צילום: ספיר גלעדי גוברי

באור אחר – תחרות צילום העוסקת בסובלנות ומפגש בין תרבותי \ التسامح عبر العدسة – مسابقة التصوير الفوتوغرافي بموضوع التسامح واللقاء بين الثقافات

תחרות הצילום "באור אחר" מבקשת לעורר באמצעות הצילום מודעות ציבורית ושיח אודות נושאים הקשורים לסובלנות ודו קיום בחברה הישראלית. זאת מתוך הבנה ששטף הדימויים המוזרם אלינו בערוצי התקשורת משפיע על ההבנה שלנו את מה שקורה סביבנו. כך מעצבים דימויים את התודעה שלנו ומשפיעים על המציאות בה אנו חיים.

מתוך שאיפה לחברה טובה ושוויונית יותר אנו מזמינים את הקהל הרחב, צלמים חובבים ומקצועיים, מכל רחבי ישראל, לשלוח לתחרות צילומים העוסקים בדיאלוג ומפגש בין תרבותי. הצילומים יכולים להביא לידי ביטוי שונות ומגוון, להציג ריבוי נקודות מבט, לשאול שאלות וגם לקבוע עמדות סביב נושאים הקשורים לפיוס וסובלנות.

התחרות מתקיימת על ידי PHOTO IS:RAEL בשיתוף שגרירות הולנד, הרואה בה קריאה למעורבות חברתית והזדמנות להתבונן באופן פתוח וסובלני על חלקיה השונים של החברה על מנת לאחות את הקרעים ולמצוא ערכים משותפים.

 

התחרות פתוחה להגשות ללא עלות, בין התאריכים 14.8.22 – 21.9.22

ההגשה לתחרות דרך אתר התחרות בלבד.

 

تسعى مسابقة التصوير الفوتوغرافي "في ضوء مختلف" إلى تحفيز الوعي العام والخطاب من خلال التصوير الفوتوغرافي المتعلق بقضايا التسامح والتعايش في المجتمع الإسرائيلي.  وهذا لتأثير سيل الصور في الإعلام على فهمنا لما يحدث من حولنا. فهذه هي الطريقة التي تشكل بها الصور وعينا وتؤثر على الواقع الذي نعيش فيه.

لأجل مجتمع أفضل وأكثر مساواة، ندعو الجمهور العام، من جميع أنحاء إسرائيل، إلى تقديم صور للمسابقة، التي تتناول الحوار واللقاء بين الثقافات. يمكن للصور أن تعبر عن التنوع والاختلاف، وتعرض وجهات نظر متعددة، وتطرح أسئلة وتؤسس أيضًا مواقف حول القضايا المتعلقة بالسلام والتسامح.

تقيم المسابقة PHOTO IS: RAEL بالتعاون مع السفارة الهولندية، والتي تعتبر المسابقة دعوة للمشاركة الاجتماعية وفرصة للنظر بانفتاح وتسامح إلى مختلف طبقات المجتمع من أجل إصلاح الخلافات وإيجاد القيم المشتركة.

سيتم الإعلان عن الفائزين في حفل يقام في نوفمبر 2022 في تل أبيب خلال مهرجان التصوير الفوتوغرافي الدولي العاشر، بهدف إنتاج خطاب اجتماعي معاصر.

المسابقة مفتوحة للتقديم مجانًا، بين التواريخ 14.8 – 21.9

لمزيد من التفاصيل والتقديم: https://livingtogether.photoisrael.org/

 

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן

לוגו של וואטסאפ