EN

צילום חדש מוישגרד

בוגרים טריים ממדינות וישגרד מציגים

התערוכה צילום חדש מוישגרד היא יוזמה ייחודית המציגה מבחר עבודות של בוגרים מצטיינים ממסלולי צילום ברחבי מדינות קבוצת וישגרד (V4) – צ'כיה, הונגריה, פולין וסלובקיה. בעשורים הקרובים, אמנים אלה יעצבו את עולם האמנות של מדינות ה- V4 ועבודותיהם יציגו את התפיסה הויזואלית של מרכז אירופה לעולם.

יחד עם ההכרה במאפיינים התרבותיים והפדגוגיים הייחודיים של כל מדינה, כמו גם בעולמו האישי של כל אחת ואחד מהאמניות והאמנים הצעירים, תערוכה זו שואפת לשקף את קווי האופי המשותפים לתפיסת העולם המרכז-אירופאית ולאופן שבו היא מגיבה לתופעות ומגמות עולמיות.

תכנית הצילום החדש של וישגרד ביקרה זה מכבר במקומות רבים ברחבי העולם וביססה את עצמה כמותג ייחודי בעולם הצילום. כעת, עם כהונתה של הונגריה כנשיאת קבוצת וישגרד ב-2021- 2022, התכנית שמחה להציג תערוכת חוץ בלעדית לפסטיבל PHOTO IS:RAEL. "צילום חדש מוישגרד" הופק על ידי סוכנות האמנות EDGE Communications, היוזמת ומנהלת מספר תכניות צילום ידועות ברחבי העולם.

 

                            

אוצר:
גאבור אריון קודאז

המוסדות המשתתפים:
האקדמיה לאומנויות, ארכיטקטורה ועיצוב בפראג (צ'כיה) האקדמיה לאמנות ועיצוב, ברטיסלבה (סלובקיה) האוניברסיטה המטרופולינית, בודפשט (הונגריה) בית הספר לקולנוע וטלוויזיה באקדמיה לאומנויות הבמה, פראג (צ'כיה) אוניברסיטת קפוסבר (הונגריה) אוניברסיטת מוהוי-נאג' לאמנות ועיצוב (הונגריה) האוניברסיטה לאומנויות, פוזנן (פולין)

מארגנים:
EDGE Communications

שותפים:
שגרירות הונגריה בתל אביב, PHOTO IS:RAEL, יריד ארט מרקט בודפשט, אוניברסיטת מוהוי-נאג' לאמנות ועיצוב

מנהלת התכנית:
קריסטינה לובל

עיצוב גרפי:
הוינלקה אילש

לוגו של וואטסאפ