EN

צילום: קולין דלפוס

הצלמים הטובים בעולם – בחסות SONY וארגון הצילום העולמי

26/11/22 בשעות 20:30 - 22:30

מפגש פסגה על יצירה בינלאומית. ערב מרתק על צילום, השראה ומה שביניהם. שיח שונה וייחודי, המפגיש יוצרים מרחבי העולם המציגים בפסטיבל הצילום, על במה אחת. בהשתתפות 7 אמנים בינלאומיים:

מטילד סימאס (ארצות הברית) צלמת דוקומנטרית ויוצרת סרטים. עבודתה כוללת פרויקטים ארוכי טווח המצולמים מנקודת מבט הומאניטרית. סימאס תציג את הפרויקט ״נמלטים ממלחמה: חייהם של פליטי דרום סודאן במחנה פליטים אימוופי, אוגנדה״.

צמד האמניות ״קוּלטוריסטס״ – ליימה קריביט ואיינטה ארמנאוויסיוט (ליטא) עוסקות בזכות לתבוע שוויון לנשים בכל זמן ומקום. הן יציגו את עבודת הוידאו ״נשים על הירח״ המהווה מחווה לפעילותה של התנועה הפמיניסטית הליטאית העכשווית.

קולין דלפוס (בלגיה), זוכה פרס מיתר למצוינות בצילום לשנת 2021, הוא צלם דוקומנטרי עצמאי המצלם פרויקטים ארוכי טווח במרכז אפריקה. דלפוס יציג את הפרויקט ״פוּלוּ אקט: לגלם את קינשאסה״ המטיל אור על ההשלכות החברתיות והאקולוגיות של מאות אלפי החפצים המושלכים ברחבי קונגו.

ויקטוריה סורוצ'ינסקי, אמנית-צלמת ישראלית/קנדית בעלת שורשים אוקראינים ורקע רב-תרבותי, שחיה בברלין. סורוצ'ינסקי יצרה של מספר רב של פרויקטים ארוכי טווח, שנעים בין התיעודי והבדיוני ובודקים את הגבולות בין המציאות לפנטזיה.

דניאל טאביירה (ברזיל), המתמחה בצילום דיוקנאות, ידבר על סדרת הצילומים המבויימים שהוא מציג בפסטיבל – אנתרופוגני – המבקשת להעלות מודעות למשבר האקלים.

היידר קאן (הודו) בימאי וצלם, זוכה פרס סוני לצילום לאומי בהודו לשנת 2022, קהאן יציג את הפרויקט הדוקומנטרי שלו העוסק ברצח העם של בני הרוהינגיה, נושא בו עוסק סרטו העלילתי הראשון.

מנחה הערב: נתן דביר, שגריר SONY בישראל

האירוע יתקיים באנגלית

* כל ההכנסות מהאירועים הינן תרומה לפעילות החברתית השנתית של PHOTO ISRAEL

עלות כניסה לערב – 42 ש"ח

לרכישה לחצו כאן

לוגו של וואטסאפ