EN

צילום: יאן בריקצ'ינסקי

סדנת קידום לצלמים | שיווק פרסום ומכירת עבודות

28.11 בשעות 12:00 - 16:00

פסטיבל הצילום הבינלאומי גאה להציג את סדרת סדנאות הפסטיבל
השנה, לראשונה, יתקיימו סדנאות ע״י מיטב אמני הפסטיבל, תוך התמקדות בנושאים בהם הם עוסקים בעבודתם. זוהי הזדמנות מצוינת להרחיב את עולם הידע כצלמים ואמנים, להכיר פרקטיקות חדשות של עבודה צילומית, ולפגוש מקרוב את המציגים בפסטיבל.

להרשמה לסדנה לחצו כאן

כיצד לשווק, לפרסם ולמכור עבודות אמנות מבלי לאבד את התשוקה ליצור

כדי להיות אמן בימינו ולהתפרנס מעשייה יצירתית, נדרש מגוון רחב של כישורים. בסדנה זו ידון הצלם והמרצה יאן בריקצ'ינסקי בכמה מהאסטרטגיות הטובות ביותר לפיתוח קריירה אמנותית, כגון נטוורקינג, שיווק, מפגשים מקצועיים, פרסום עצמי, מימון המונים, מענקים, תחרויות, מכירת הדפסים וכן שיתוף פעולה עם מוסדות, גלריות וקהילות אמנים. יחד הקבוצה תדון ותחלוק חוויות ותעורר השראה להצלחה הן במישור המקומי והן בזה הבינלאומי.

יאן בריקצ'ינסקי הוא צלם ומרצה. פרסם שני ספרים, בויקו (בפרסום עצמי) והגנן. עבודותיו הוצגו במרכז האמנות דיכטורהאלן בהמבורג, בגלריית נורדרליכט, במוזיאון האליזה בשוויץ ובגלריית רוברט מוראט, וכלולות במספר אוספים פרטיים ומוסדיים כגון זה של מוזיאון האליזה. הוא זכה בפרס הפרויקט המוזמן של תחרות הצילום סינג'טה, שהוביל ליצירתו של פרוייקט הגנן המוצג בפסטיבל הצילום השנה. יאן הוא ממייסדיו של פוטו ספוטניק, קולקטיב בינלאומי של צלמים המתמקד בשינויים המתרחשים במזרח אירופה ובמדינות סובייטיות-לשעבר. כמו כן הוא דוקטורנט ומרצה במכון לצילום יצירתי באופבה שבצ'כיה כמו גם בתוכנית ההדרכה של פוטו ספוטניק.

משך הסדנה: 4 שעות
מוגבל ל-15 משתתפים
הסדנה תתקיים בשפה האנגלית

*מדיניות ביטולים : ביטול של 14 יום או פחות מתחילת הסדנה יגרור חיוב של 15%. כ-48 שעות לפני תחילת הסדנה לא ינתנו החזרים כספיים.

לוגו של וואטסאפ