EN

Francesco Faraci

קול קורא לפסטיבל הצילום הבינלאומי #9 בנושא – נקודת מפגש

PHOTO IS:RAEL מזמין אמנים להגיש הצעה להשתתפות בתערוכה המרכזית של פסטיבל הצילום ה-9 שיתקיים בתל אביב בנובמבר 2021

לחצו כאן להגשה

פסטיבל הצילום הבינלאומי הינו אירוע הצילום הגדול ביותר בישראל ויתקיים בנובמבר 2021 בפעם התשיעית. הפסטיבל הפך זה מכבר למוסד תרבות מוכר וידוע המקבל בשעריו מדי שנה עשרות אלפי מבקרים. במשך כשבועיים מוצגות עבודות של למעלה ממאתיים צלמים ישראלים ובינלאומיים מובילים.
ועדה של מומחים בתחומי האמנות השונים תבחן את ההצעות ותבחר את האמנים המציגים. ההגשות יגיעו אל הועדה האמנותית ללא פרטים מזהים על מנת לתת הזדמנות שווה לכל אחד, מכל מקום, גיל או השכלה.
20 אמנים ייבחרו להציג את עבודותיהם בתערוכת הנושא המרכזית של הפסטיבל, בנוסף יזכו האמנים הנבחרים לפרסום באתר ובקטלוג הפסטיבל.

נושא הפסטיבל השנה הוא:

נקודת מפגש

נקודת מפגש היא אותו רגע של התוודעות בין מכרים או זרים, שונים או דומים, לעיתים הוא מקרי לחלוטין ולפעמים תוכנן מראש בקפידה. נקודת מפגש היא גם צומת בין מקומות, תרבויות ודעות, ממנו ניתן להתמזג או להתפצל ולהמשיך הלאה. זהו מקום פיזי או וירטואלי בו ניתן להחליף רעיונות, להילחם או להתחבק.

לאחר שנה בה מפגשים יום-יומיים ומובנים מאליהם נמנעו או שינו את פניהם, המושג "נקודת מפגש" מקבל דגש מחודש. בפסטיבל הקרוב נבקש לראות פרשנויות מגוונות למושג "נקודת מפגש", שיתייחסו למפגשים מכל הסוגים – מפגשים בין-דוריים, מפגשים טכנולוגיים, מפגשים בין האדם לטבע, ומפגש בין האמת לבדיה. ננסה לבחון באמצעות מדיום הצילום, על כל גווניו, את אותה נקודה או רגע של מפגש, בו הטבעי נעשה מלאכותי והמציאות הופכת לחלום.

אילו מפגשים מעניינים אתכם? אילו מפגשים מזמן הצילום?
מהן נקודות המפגש בין הצילום ובין תחומים וסוגי מדיה אחרים?

נשמח לקבל מכם, אמנים העוסקים בתחומי הצילום, וידיאו, פרפורמנס ואמנים בינתחומיים, מכל העולם, בשלבים שונים של הקריירה, הצעות לעבודות קיימות או חדשות בנושא "נקודת מפגש".

ההגשות יגיעו אל הועדה האמנותית ללא פרטים מזהים על מנת לתת הזדמנות שווה לכל אחד, מכל מקום, גיל או השכלה.

דד-ליין להגשה 17.5.2021

*דמי השתתפות בסך 55 ש"ח כוללים דמי רישום וכניסה חופשית לפסטיבל הצילום לכל האמנים המגישים

*ניתן להגיש עד כ 12 דימויים, בהתאם לאופי העבודות המוצעות באם מדובר בוידיאו /מיצג יש לשלוח לינק לצפייה בעבודה בסעיף תיאור הפרוייקט.

 

OPEN CALL INFO 

לוגו של וואטסאפ